Gebruiken van telefoondiensten

Je telefonische bereikbaarheid is ook vandaag de dag nog steeds heel belangrijk, al wordt dit soms nog wel onderschat door bedrijven. Wanneer je een klantenservice hebt, is het natuurlijk vanzelfsprekend dat die ook telefonisch te bereiken is, maar ook voor andere afdelingen is het belangrijk dat men toch ook de telefoon kan pakken en niet alleen afhankelijk is van de e-mail of sociale media om contact te leggen met een bedrijf.

Het kan echter kosten met zich meebrengen en erg tijdsintensief zijn om zelf de telefoon altijd op te moeten. Daarvoor moet je altijd bij je werkplek zitten en hou je bovendien natuurlijk ook minder tijd over voor andere dingen. Vooral voor ondernemers, betekent het natuurlijk dat tijd geld is. Gelukkig zijn er veel telefoondiensten die deze taak prima van jou over kunnen. Het klinkt misschien als een te grote investering in zee te gaan met een telefoondienst of een telefoniste op afstand, maar per saldo zal je zien dat de investering zichzelf zal terugbetalen en vaak zeker niet te groot is.

Zoals gezegd, door het uitbesteden van de inkomende telefoontjes hou jij meer tijd over voor andere zaken. Het lijkt misschien in eerste instantie de goedkoopste optie om dan maar zelf de telefoon op te blijven nemen, maar het is natuurlijk ook eigenlijk helemaal niet waar dat jouw tijd gratis is. Jouw tijd is ook geld waard en op deze manier kan jij dit niet optimaal invullen. Beter is het daarom om iemand in de arm te nemen die in ieder geval een eerste schifting kan doen in telefoon aannemen, zodat alleen de echte belangrijke telefoontjes bij jou aankomen. Bovendien betaal je bij de meeste aanbieders van telefoondiensten enkel per aangenomen gesprek dus de kosten zijn wat dat betreft toch ook goed in de hand te houden. Minder drukke tijden betekent dan ook minder kosten. 

http://www.zoanders.nl